Once a stranger, becomes stranger again....

Assalamualaikum w.b.t   :)

Semua orang akan ulang ayat yang sama.
Time flies. People changed. So do I.
Yeah, I'm changing too.

Lately, aku terasa aku semakin kehilangan mereka yang aku panggil kawan.
Tak tahu silapnya kat mana. Aku terasa semakin dilupakan.
Yes, maybe. Salah aku jugak. Aku emosi sangat.
Sebab ape aku emosi sangat nie?

Okay. This is what really come from my heart.
To be honest, aku tak suke dilupakan.
Aku tak suka dipinggirkan.
And aku tak suka ditinggalkan.

Firstly, tak ajak aku gather same-same, aku boleh terima lagi.
Tapi, bila dah lalu depan rumah aku, tak lalu ponn dah dekat kot.
Buat-buat tak tahu macam kita tak pernah kenal, aku sakit hati.
Bukan salah kau. Mungkin salah aku.

Bestfriend? Besties? BFF?
Aku dah muak nak guna perkataan tuh.
Bestfriend tapi ignore aku bila aku perlukan kau?
Besties tapi tak pernah ingat aku?
BFF???? No more lies!

Okay. Aku jugak melupakan kadang-kadang.
Itu pun bila aku sibuk dengan hal aku.
Tapi aku tak pernah ignore ponn bila kau mintak tolong.
Aku tak pernah lari bila kau perlukan aku.
Aku tak pernah berkira apa-apa ponn.
Cuma kau tak pernah mintak.

Kau nak cerita apa ponn aku tadah telinga.
Aku tak pernah judge kau ape-ape.
Aku terima semuanya seadanya.
Cuma kau tak pernah nak cari aku bila kau ade masalah.

Dulu, kononnya kita support each other.
Sekarang, tengoklah. Kat mana friendship tuh kau letak.
Aku tak mintak kau luangkan seluruh masa kau untuk aku.
Cukup kau ingat pasal aku.
Tak ingat birthday ponn takpe lahh.
At least, ingat aku masih ada kat atas dunia nie lagi.

Aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.
Kalau aku ada buat salah silap.
Kalau ada kata-kata aku yang buat kau terasa hati.
Aku mintak maaf.

0 comments:

Post a Comment