Moving on :)

Peace be upon you.

Holla. Dah lame jugak tak post kan. Even tak ramai followers ponn. [ opps, i bukan kaki glamor :) ]
Okayy. Tak tahu nak buat entry macam mane. Kepale hotak dah jammed menghadap assigment bapak gilerr banyak tapi nasib baik aku boleh buat.
Okayy, actually aku dah sambung belajar.



Aku dah officially jadi student UniMAP for about 46 days lahh.
Kampus, so far so good. Sebab kampus baru kan, aku tak leh expect lebih-lebih sangat.
Tuh ponn dah kire bersyukur lah dapat kampus baru, anddd dekat dengan Padang Besaq tauu.
Shopping kau gitu. Tapi bile dah duduk dekat nie dah tak heran sangatlah.
Yelahh aku bukan kaki shopping sangat ponn. [katenyee......]


Well, housemates aku. Superb!! Aku sayang dieorang eventhough kami baru sebulan kenal.
Dahlah dieorang tuh cantik-cantik tauu. Tetibe ade seorang pan-asian tersesat dalam bilik aku.
Apartment kami ade lahh dalam 3 bilik. satu rumah 8 orang. Nantilah aku perkenalkan sorang-sorang.
Aku tetibe rase tak sabar nak balik sane.
Dieorang selalu cakap aku comelll...............


Okayy, coursemate aku. Dieorang best. Still menyesuaikan diri.  Tapi dieorang best.

Well, i am divorced. The end.
Next time aku cerite lagi kenape aku meninggalkan dan ditinggalkan.
Adios.

Peace be upon you too.

 i miss them. so much.

0 comments:

Post a Comment