New Year , New Life , New Hope :)



Peace be upon to you . :)
Holla , lame tak tulis kat sini , nak dekat setahun aku tinggalkan blog nie (actually tak sampai lagi :P)
macam-macam lah jadi kat aku sekarang nie . Dugaan , dugaan . Yang best ade , yang tak best pun ade .
It's okay . Hadapi dengan senyuman , asyiqin ! :')

Aku cerite yang best dulu okayy . Hurmmm , HANANI SAARI .
sayang die sangat-sangat sebab die satu-satunya girl aku dalam kelas . hahaha . tapi actually , budak kelas aku semua hebat-hebat belaka . like the one I own in  high school life . sayangnye , kami akan berpisah tak lame lagi . itu tak best . haha ,

aku sayang kau sangat-sangat :)

kami berduet :)

itu kiteorang tengah pegang hasil kerja Sand Casting . :)

ini pulak Amira Husna . kawan dari sekolah menengah mase form 3 , tibe-tibe jumpe balik time matrik .
kami tak satu kelas tapi selalu digabungkan bersama untuk kelas-kelas tertentu . dalam kelas die pun ade 2 orang je perempuan , Afiqah Naqiyyah .

yang pakai tudung hijau tu mirahussss :)

die selalu bajet die comel dan berkahwin dengan Bruna Mars :)
kami bakal engineer okayy , bukan doktor :)

yang belakang sebelah nanie tu fiqa :)

mereka kawan-kawan saya . new friend . loud people . ohhsemm too . :)

mirahuss menyibuk kann . :P

kadang-kadang mereka ini tidak dapat dikawal kegilaannye . :)

dan mereka selalu buli saye . :)

shaky : aliff - selalu gaduh tapi kami rapat :)

orang tengah buat sand casting boleh lagi snapping :)

aliff  - die engat die comel macam tuh ?? :)
kat mane-mane , kami boleh je :)
together - first and last ramadhan :)




dan ini girlfriend saye kat sane . 143

ini sayang saye :)

comel kan ? :)

yess , girlfriend :)
izzati buat untuk saya dalam phone die :)


tak nak lepaskan kenangan tu . lepas nie rindu tengok gambar je . hahahaha :')

EHEMM , EHEMMM .....
yang tak best ? nak cerita kah ? cukuplah aku simpulkan yang aku dah hilang adik , kawan dan jugak tempat mengadu paling best yang aku ade . die yang larikan diri , bile aku tanye kenape , die cakap die terpakse . aku tahu kenape die terpakse . biar aku simpan sendiri . dan die yang mintak aku pergi , kalau dulu bile aku nak pergi , die tak bagi tapi sekarang die yang halau aku . aku nak buat ape ?

" We're not as close as we used to be now . I don't know why , but this is your decision . Now , you don't need me anymore , then I'll go , take care and yes I do hate you . "

aku benci die ? entahlahh . so , that's the really end of our story . never mind , hadapi dengan senyuman :)

WELL ,
i guess this is the end . post nie ponn dah panjang melampau . okayy then .
farewell :)






Peace be upon to you too :)





0 comments:

Post a Comment